The Woo by Pop Smoke Lyrics

She want a Woo nigga

She wanna f**k with the Woo
She wanna f**k with the Woo
She wanna f**k with the Woo
She wanna f**k with the Woo
Yeah, yeah, yeah, yeah

I told her, "Ooh-woo-woo"
Shawty wanna f**k me inside of the coupe
I can take you out everywhere, f**k a jet fare
Versace hotel with Versace robe, woah, woah
Like you when you let down your hair with no comb
And I stay to myself 'cause I never liked these hoes (Yeah)
And she only liked the guap, red light these hoes
Why would I waste my time on a shorty that don't got me on the front of her mind?
Especially when you get designer and I wine and dine
And the Bentley came with the wings like a number nine, yeah
Come through, just us two
I like you 'cause you cut how I'm cut too
Come through, just us two
I like you 'cause you cut how I'm cut too

She wanna f**k with the Woo (Ayy, she wanna f**k with the Woo, Woo)
She wanna f**k with the Woo
She wanna f**k with the Woo
She wanna f**k with the Woo
Yeah, yeah, yeah, yeah

That's my kind of bitch, she be sayin' some shit
Like, "When you gon' fly me in private, so I can land on that dick?"
She said, "Tricks is for kids", she don't fall for the tricks
She can handle her own, she just want some dick
Got that big Birkin bag worth five, six figures
You might be out your league, can you buy that, nigga? (Buy that)
I pull up on her top gone on the Dawn, I'm the don
You can f**k around, if you want, if you want
Out in Bali, big swing, big dress
Big ass, make her squirt and make a big mess
Before we done, she ask "Where we gon' do it next?"
Next, so wet it f**ked up the seats in the jet
She like all that gangsta shit
Top down, ridin' 'round with the blick
Who you with? Woo
She like all that gangsta shit
I said, "She like all that gangsta shit"

She wanna f**k with the Woo
She wanna f**k with the Woo
She wanna f**k with the Woo
She wanna f**k with the Woo (Hahaha)

Let me take you to the candy shop (Candy shop)
Show you all I got (All I got, all I got)
I put the diamonds on your chain (Chain, uh)
To match your diamond ring (Uh, uh, uh)
I'm 092, nigga, Woo (Woo, back)
Hate it or love it (Uh, uh), it's me and you (Woo)
Let's turn her into something
She said she love Woo niggas (Woo, uh)
Them niggas who gon' pull triggers (Grrt, oh, nah, nah, nah)
I was fine when I met you (Met you, pow)
Then I s*xed you (Woo)
Then I left you (Uh)
'Cause your pussy felt insane (Insane, feel insane)
And I don't got time to waste (No time to waste, let's get it in)

Download This Lyrics

She wanna f**k with the Woo
She wanna f**k with the Woo
She wanna f**k with the Woo
She wanna f**k with the Woo
Yeah, yeah, yeah, yeah

The Woo Music Tracks

  • The Woo

    Source: YouTube Channel: Pop Smoke - Topic

    Download

  • Pop Smoke - The Woo ft. Roddy Ricch & 50 Cent (Shoot for the Stars, Aim for the Moon)

    Source: YouTube Channel: I Am Hip-Hop

    Download

  • Pop Smoke - The Woo (Lyrics) ft. 50 Cent & Roddy Ricch

    Source: YouTube Channel: Rap City

    Download

  • Pop Smoke - The Woo Ft. 50 Cent & Roddy Ricch (Sub Español)

    Source: YouTube Channel: DAB Subtitulos

    Download

  • Pop Smoke - The Woo ft. 50 Cent e Roddy Rich (Legendado)

    Source: YouTube Channel: Psycho Legendas

    Download

  • The Woo (feat. 50 Cent & Roddy Ricch)

    Source: Spotify

    Download

  • Pop Smoke – The Woo feat. 50 Cent & Roddy Ricch

    Source: iTunes

    Download

About The Woo

"The Woo" is the (rap, trap, west coast) 10th track by rap rapper "Pop Smoke" featuring "Roddy Ricch, 50 Cent" from Pop Smoke's debut studio album Shoot for the Stars, Aim for the Moon. "The Woo" (3:21 min) song was released on July 2, 2020 through Victor Victor Worldwide and under ℗ © 2020 Republic Records, UMG Records & Victor Victor Worldwide.

The Woo is written by 808Melo, 50 Cent, Roddy Ricch, Pop Smoke and is produced by 808Melo.

The song "The Woo" by Pop Smoke is available in Digital Mp3 Download and Streaming formats on music online shopping store Apple Music/iTunes, Amazon Music & on online music streaming site Spotify.